inapoi

Regulamentul campaniei

Regulament campanie 120 de zile banii inapoi

Pret: 25,920.00 lei

Cantitate:
- +
Disponibilitate: La comandă
   Adaugă în coș   Mergi la coș 

REGULAMENTUL CAMPANIEI “120 DAYS MONEY BACK GUARANTEE”

Art. 1.  Organizatorul

(1) Organizatorul Campaniei “120 days money back guarantee” este S.C. MIELE APPLIANCES SRL, cu sediul in București, Piata Presei Libere nr. 3-5, Cladirea City Gate Turnul Sudic, parter, Sector 1, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/3702/2014, Cod unic de inregistrare 22053790, atribut fiscal RO, reprezentata legal prin Administrator dna. Butnaru Loredana, denumita in continuare „Organizatorul”

(2) Campania “120 days money back guarantee” (Garantia de returnare) se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

(3) Campania se desfasoara in toate magazinele Miele precum si in cel online care participa la prezenta Campanie si care comercializeaza, la nivel national, urmatoarele produse Miele (produsele semnalizate cu sticker-ul “SERIA 120”): - aspiratoare; - espressoare; - cuptoare; - masini de spalat rufe; - uscatoare; - masini de spalat vase; - frigidere

(4) Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament, dar nu inainte de a anunta aceste modificari dupa cum urmeaza: orice modificare se va face prin act aditional la prezentul Regulament; aceste modificari vor fi anuntate pe site-ul www.miele.ro cu minim 24 (douazecisipatru) ore inainte de a intra in vigoare.

(5) Regulamentul oficial al Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărei persoane interesate, după cum urmează: - pe web site-ul https://www.miele.ro/, în permanenţă, pe toată durata Campaniei; - la numărul de telefon cu tarif normal 021 352 07 77/ 78/ 79 sau la e-mail: mieleinfo@miele.ro  / sales@miele.ro, de luni până vineri, între orele 9 – 16, pe întreaga durată a Campaniei;

Art. 2. Participantii (Clientii)

(1) Campania “120 days money  back guarantee” se adreseaza clientilor persoanelor fizice, cetateni romani sau cetateni straini cu domiciliul sau resedinta in Romania, care au implinita varsta de 18 (optsprezece) ani si care accepta prevederile prezentului Regulament.

(2) Angajaţii S.C. MIELE APPLIANCES S.R.L., precum şi membrii familiilor acestora (copii, nepoţi, părinţi, bunici, fraţi/surori, soţ/soţie) nu pot participa la această Campanie. 

Art. 3. Produsele participante la Campanie

(1) Sunt incluse in aceasta Campanie urmatoarele produse Miele:- aspiratoare; 

- espressoare; - cuptoare; - masini de spalat rufe; - uscatoare; masini de spalat vase; - frigidere 

Art. 4. Modalitatea de desfasurare a Campaniei

(1) Campania se desfasoara pe perioada 2019- 2020.

(2) Modalitatea in care se va desfasura Campania este urmatoarea: In primele 120 de zile participantii au posibilitatea sa incerce aparatele participante la Campanie descrise la art. 3 al. (1) si sa le descopere avantajele iar in cazul in care sunt nemultumiti de performantele produselor participante la Campanie, au posibilitatea sa le returneze si sa primeasca contravaloarea acestora. 

(3) Pentru evitarea oricarui dubiu, procedura instituita prin prezentul Regulament nu constituie o remediere a conformitatii produsului returnat, nu constituie si nu echivaleaza cu obligatia de asigurare a garantiei legale de conformitate a produsului, nu echivaleaza cu acordarea unei garantii comerciale, nu limiteaza drepturile de care consumatorul beneficiaza in mod legal din partea Miele in temeiul dispozitiilor legale de protectie a consumatorului si nici nu echivaleaza cu indeplinirea unei alte obligatii legale de protectie a consumatorului.

(4) Garantia de returnare reprezinta un beneficiu acordat Clientilor, cu privire la achizitionarea produselor participante la campanie, acordata in mod distinct de catre Organizator si care se supune termenilor si conditiilor acestei Campanii.

(5) In eventualitatea in care un Client doreste returnarea produselor participante la Campanie in termenul garantie de 120 de zile trebuie sa urmeze procedura :

    - sa se adreseze direct reprezentantilor de vanzari Miele,  si sa primeasca sfatul avizat, la urmatorul Contact : Telefon: +4 021 352 07 77/ 78/ 79 / E-mail: mieleinfo@ro.miele.com

    - sa prezinte motivele obiective pentru care doreste returnarea produsului;

    - in cazul in care Clientul insista asupra returnarii produsului, consultantul de vanzari Miele va stabili o data de preluare a produsului care sa nu depazeasca mai mult de 5 zile de la solicitare;

    - in functie de produsul ce se doreste a fi returnat, Organizatorul poate pune la dispozitia Clientului ambalajul de transport (daca nu mai au ambalajul original) pentru a-l impacheta pe timpul transportului;       - in ziua preluarii, aparatul este ambalat pentru transport la locatia Cleintului si pregatit pentru transport la depozitul Miele, la atelierul Miele sau la furnizorul de servicii de reparatii;

    - dupa preluare, aparatul este despachetat, reproiectat si pregatit pentru vanzare, daca revanzarea produsului nu este posibila, se va organiza dezmembrarea;

    - in momentul in care aparatul ajunge la depozitul Miele, atelierul Meiele sau la furnizorul de servicii de reparatii, pretul de cumparare al aparatului este rambursat in contul clientului;

(6) Pentru ca Organizatorul sa se asigure ca Garantia de returnare nu este utilizata in mod abuziv, Clientul trebuie sa prezinte bon fiscal/ factura fiscala initiala de vanzare.

(7) Aceasta este singura modalitate prin care Organizatorul se asigura că:

    - Aparatul a fost achiziționat cu mai mult de 120 de zile in urma si se incadreaza in prevederile prezentului Regulament;

(8) Pretul de cumparare al aparatului este rambursat in contul clientului chiar daca pretul de vanzare al vanzatorului nu corespunde Miele RRP

(9) Garanția de returnare se aplică numai aparatelor achiziționate in Romania, prin intermediul magazinelor Miele precum si in cel online.

(10) Garantia de returnare se aplica numai aparatelor noi nu si celor care au fost cumparate second hand. In caz contrar, exista riscul ca Organizatorul să ajunga sa plateasca de mai multe ori pentru acelasi aparat.

(11) In procedura descrisa prin prezentul Regulament, procesul de returnare este organizat direct intre Organizator si Clientul final.

(12) Retailerul nu este implicat in procesul descris mai sus; ceea ce le ofera anumite avantaje printre care: -  fara costuri si niciun risc; -  nu vor avea costuri ocazionate cu returnarea aparatului; -  nu este nevoie sa vanda aparate uzate;

Art. 5. Diverse

(1) Participantii la prezenta Campanie sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament pentru a putea beneficia de Garantia returnarii astfel cum este descrisa in art. 4.

(2) Organizatorul nu isi asumă nicio responsabilitate cu privire la cunoasterea Regulamentului si a modificarilor acestuia atat timp cat acestea au fost puse la dispozitia Participantilor. Niciun Participant nu va putea solicita continuarea Campaniei si nici repararea unui potential prejudiciu produs prin suspendarea regulamentara a Campaniei.

(3) Dupa data incheierii Campaniei “120 days money back guarantee” produsele participante descrise la art. 3 nu mai beneficiaza de Garantia returnatii astfel cum este descrisa in art. 4 din prezentul Regulament. 

(4) Organizatorul nu este responsabil şi nu isi asumă nicio obligatie in legatură cu deteriorarea/ pierdera bonului fiscal/ facturii fiscale in perioada celor 120 de zile in care Clientul poate returna produsul de ale carui performante nu este multumit. 

Art. 6. Incetarea inainte de termen a Campaniei “120 days money back guarantee”

(1) Campania poate inceta inainte de termen numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora potrivit dispozitiilor legale in vigoare.

(2) In cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezenta Campanie, altele decat cel de la alin. (1), Organizatorul se obligă să anunte public incetarea anticipata a Promotiei pe web site-ul www.miele.ro

Art. 7. Litigiile si legea aplicabilă

(1) Eventualele litigii aparute intre Organizator, pe de o parte, si participanţii la Campanie, pe de alta parte, se vor rezolva pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor competente romane de la sediul Organizatorului.

(2) Legea aplicabila este legea romana.

Regulamentul campaniei

Fisiere pentru descarcat

Descriere Format Descarcare
Descriere Format Descarcare