Corporatia Miele

Filozofie



Miele a fost o companie independentă de familie încă de la înfiinţarea ei în 1899, dedicându-se în mod egal proprietarilor ei, angajaţilor, clienţilor, furnizorilor, mediului şi societăţii.

Compania se concentrează asupra producţiei de aparate electrocasnice pentru bucătărie, spălătorie şi îngrijirea pardoselilor, dar şi asupra aparatelor pentru uz profesional şi în centre medicale („Miele Professionalˮ). Viziunea strategică este aceea de a deveni cea mai dorită marcă din industrie pe toate pieţele relevante.

Miele oferă clienţilor săi produse de referinţă în privinţa fiabilităţii, performanţelor, uşurinţei în utilizare, eficienţei energetice, designului şi serviciilor. Acest lucru corespunde principiului călăuzitor „Immer besserˮ, pe care fondatorii Carl Miele (stânga) şi Reinhard Zinkann l-au imprimat pe primele lor aparate şi care caracterizează şi astăzi Miele.

Compania se concentrează exclusiv asupra mărcii Miele şi se poziţionează în mod consecvent în segmentul premium. Miele se bazează pe o gândire şi planificare pe termen lung, continuitatea valorilor şi obiectivelor, relaţiile bune cu clienţii şi furnizorii, dar şi o cultură corporatistă şi de conducere orientată spre angajaţi.

Istoric



Două familii au modelat compania timp de peste 100 de ani: familiile Miele şi Zinkann.

În 1899, cu patru strunguri şi o maşină de găurit, inginerul Carl Miele şi omul de afaceri Reinhard Zinkann au înfiinţat o companie pentru fabricarea de separatoare de smântână în Herzebrock. Principiul lor călăuzitor a devenit filozofia de afaceri: „Immer besserˮ.

Dezvoltarea afacerilor



Pe parcursul anului financiar 2016/2017 care s-a încheiat la 30 iunie 2017, compania a atins un volum al vânzărilor de 3,93 miliarde €. Aceasta corespunde unei creșteri de 218 milioane € sau 5,9%. În piața locală din Germania, compania a crescut până la 1.18 miliarde € (plus 6,8 la sută). Grupul Miele are 19.465 angajați la nivel mondial, dintre care 10.888 în Germania (la data de 30 iunie 2017).

Continuitatea la nivelul conducerii



Încă de la înfiinţarea sa în 1899, compania Miele & Cie. KG a fost deţinută de familiile Miele şi Zinkann. Toţi cei aproximativ 70 de asociaţi din cadrul companiei sunt descendenţi direcţi fie ai lui Carl Miele, fie ai lui Reinhard Zinkann, fondatorii companiei.

Chiar şi azi, cele două familii sunt reprezentate în conducerea operaţională a companiei.

Toţi Directorii administrativi sunt acţionari cu dreptul egale ai Miele & Cie. KG. Începând de la stânga: Dr. Stefan Breit (Director administrativ, Tehnologie), Dr. Markus Miele (Director administrativ şi Coproprietar), Olaf Bartsch (Director administrativ, Finanţe şi Administrare centrală), Dr. Reinhard Zinkann (Director administrativ şi Coproprietar) şi Dr. Axel Kniehl (Director administrativ, Marketing şi Vânzări).

Sustenabilitate



Sustenabilitatea Miele este înrădăcinată în valorile şi tradiţia companiei şi constituie fundamentul absolut al succesului pe termen lung al corporaţiei. Miele este membru al organizaţiei pentru sustenabilitate a ONU, Global Compact, şi semnatar al „Cartei pentru diversitateˮ. Miele publică un raport bienal privind sustenabilitatea.

Citiți mai multe pe miele-sustainability.com